Fotografieweblog

» meer ... fotoblog op dF

Fototechniek

» meer ... uitleg op dF

Hard- en software

» meer ... spul op dF

Trucs en tips

» meer ... fototips op dF

Fotogalerij

» meer ... fotografie op dF

wereldwijd zoeken

TAG Cloud

in ontwikkeling ...

buttons

Colofon

uitleg » Pagina 6 » digitale Fotografie
1
In totaal 252 artikelen.

field ion microscope (FIM)

Op deze foto zijn zelfs individuele atomen te zien op de uiterst scherpe punt van een tungsten naald.

door · link · reageer · #

Nederlandstalige Online Encyclopedie

De online Nederlandstalige encyclopedieën in één oogopslag‘ ...

» lees meer ...
door · link · reageer [1] · #

120 Photoshop Tips

Op Scribd, waar iedereen online documentjes kan parkeren …

» lees meer ...
door · link · reageer · #

EXIF

Exchangeable image file format
Toegevoegde data aan afbeeldingsbestanden uit o.a. digitale camera’s. De Exif-data kan uit de volgende gegevens bestaan: datum en tijd van de opname, merk en model van de camera en camera-instellingen zoals belichtingstijd, diafragma en brandpuntsafstand.

door · link · · #

Cameraportal

Cameraportal.nl streeft naar kennisverbetering over digitale fotografie.

door · link · reageer · #

LetsGoDigital

LetsGoDigital (NL/E) is een uitgebreide en zeer informatief online magazine met dagelijks nieuws over digital imaging.

door · link · reageer [1] · #



digitaleFotografie.nl

Via deze site laten wij u in eenvoudig taalgebruik kennis maken met alle technieken rond digitale fotografie en digital imaging.
U kunt deze site aandachtig doorlezen of snel iets opzoeken, misschien makkelijk bij het maken van een keuze uit diverse systemen of u zult wellicht uw eigen apparatuur meer leren begrijpen en daardoor betere foto’s produceren.

De voordelen van digitaal fotograferen liggen onmiddellijk voor de hand; de snelheid waarmee men de fotoresultaten kan bekijken of verwerken en kostenbesparing door bijvoorbeeld het niet meer hoeven kopen van fotorolletjes.

De nadelen van digitale fotografie zitten absoluut in de vereiste, vaak kostbare hardware, de nieuwe kennis die men zich eigen moet maken en de veelal lagere resolutie ten opzichte van analoge fotografie.

Afijn, de eerste ‘moeilijke’ woorden zijn mogelijk al gevallen, lees daarom snel verder

door · link · · #

Deze site ...

Aanraders

Voor beginners

Berichten

Meest gelezen

advertentie

Meest gezocht

Fotoquote ...

Een foto is een onverbiddelijk gedicht over de werkelijkheid.

naar Ansel Adams

Waar bent u ...

Zoek op dF

Fotonieuws

» meer ... fotografie nieuws
advertentie

Topkortingen & Acties

  • HP Store : €50 Korting op alle laptops
  • Coolblue : Tot 10% korting op grasmaaiers
  • Over jou : kortingscodes
  • Qurrent : Voordelige 100% Nederlandse windstroom & eenvoudig overstappen
  • Greetz : 20% Korting op XL en Supersize kaarten + gratis rode envelop
  • Webprint : 25% Korting op alles
  • Treatwell : Ontvang € 10 Welkomstkorting bij besteding vanaf € 25
  • Albelli : 30% Korting op fotoboeken, wanddecoratie en foto afdrukken
  • Voor extra Amsterdam korting koop je natuurlijk de I Amsterdam Card. Honderden euro's korting op alle beste attracties in de stad.
  • Vind de meest geweldige bezienswaardigheden Amsterdam
Powered by: REBEL Internet

Photonews

» click for photograpy news

Technology news

» click for technews ...

Recent bijgewerkt

buttons
eXTReMe Tracker
digitaleFotografie.nl gebruikt cookies om content en advertenties te personaliseren, om u functies voor sociale media aan te kunnen bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. We delen ook informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, reclame en analyse. Klik voor meer informatie en / of deze melding sluiten.